درباره گروه صنعتی سیفی

گروه صنعتی سیفی با اتکا به خداوند متعال و با استفاده از دانش و فناوری روز دنیا از سال ۱۳۸۸ اقدام به طراحی و ساخت دستگاه گردوشکن در قالب یک پروژه تحقیقاتی-کاربردی نمود. این مجموعه در طی سه سال سه نوع مکانیزم مختلف را جهت شکستن پوست سخت گردو آزمایش کرد که در نهایت دستگاه فعلی موفق شد بهترین عملکرد را در بین تمامی مکانیزم ها داشته باشد. دستگاهی که با بهترین عملکرد پوست خست انواع گردو، بادام، پسته، فندق و … را با کمترین میزان خرد مغز می شکند.

پس از انجام تست های آزمایشگاهی و صنعتی فراوان و ساخت نمونه اولیه، این دستگاه برای شکستن پوست سخت انواع محصولات خشکباری ثبت اختراع گردید و از سال ۱۳۹۱ فروش صنعتی آن آغاز شد.

این دستگاه با توجه به مزایای آن، از جمله قابل تنظیم بودن برای محصولات مختلف و همچنین درصد خرد مغز کمتر نسبت به دستگاه های مشابه؛ گامی در جهت پیشرفت مکانیزاسیون صنعت خشکبار محسوب می شد. همین عامل موجب شد تا با استقبال خوبی از سوی عاملان فرآوری خشکبار کشور روبرو شود.

با توجه به این استقبال مناسب و به رسم مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، گروه صنعتی سیفی یکی از اهداف خود را ارتقاء و به روزرسانی همیشگی دستگاه های خود قرار داد. به همین جهت تا به امروز هشتمین نسل از دستگاه پوست سخت شکن گروه صنعتی سیفی به دست مشتریان عزیزمان رسیده و در ادامه نیز به دنبال ارتقای مداوم این دستگاه خواهیم بود.

این مجموعه همزمان با تولید دستگاه پوست سخت شکن، اقدام به طراحی و ساخت دستگاه سورتر غلطکی همه کاره خود نمود که این دستگاه نیز از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

طراحی و ساخت این محصول نیز از اواسط سال ۱۳۹۵ آغاز شد و در اوایل سال ۹۶ نخستین نمونه دستگاه وارد بازار مصرف گردید. در حال حاضر و پس از ۳ سال از ساخت نسل اول این دستگاه، موفق به تولید نسل چهارم دستگاه های سورتر غلطکی شدیم.

همچنین تولید انواع نوار نقاله و بالابر با ویژگی های خاص و کاربردی را می توان از دیگر افتخارات این مجموعه دانست.

سادگی کارکرد،زیبایی ،استحکام و طراحی مهندسی محصولات، حاصل اندیشه خلاق و پیشرو تلاشگران گروه صنعتی سیفی است.

ارتباط با ما