گزارش تصویری از نخستین گردهمایی فعالان صنعت بادام ایران

نخستین گردهمایی فعالان صنعت بادام کشور با حضور گروه صنعتی سیفی در روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه 1403  و در شهر نجف آباد استان اصفهان برگزار شد. در این نشست که با حضور فعالان حوزه فراوری و باغداران بادام از شهرهای نجف آباد و بِن و سامان برگزار شد، ضمن ایراد سخنرانی توسط مهندس سید امیر بهادر سیفی، دکتر زمانی و دکتر هاشمی، از فعالان شاخص صنعت بادام شهرستان های نجف آباد و سامان تقدیر به عمل آمد.

مهندس سیفی: موضوع تحقیق و توسعه همیشه سرلوحه فعالیت های ما بوده است.

مهندس سید امیر بهادر سیفی، مدیرعامل محترم گروه صنعتی سیفی ضمن تشکر از فعالان صنعت بادام از حضورشان در این مراسم اظهار داشتند که: به لطف خدا مشتریان و فعالان حوزه بادام در این منطقه به مجموعه ما اعتماد کردند و ما هم در طی این مدت سعی کردیم تا با شنیدن صدای مشتریان، ارائه خدمات بهتر به آنان و هم چنین به روزرسانی مداوم دستگاه ها، قدردان اعتماد این عزیزان باشیم. مهندس سیفی در ادامه اضافه کردند که: ما از سال 98 به منظور ارتباط بیشتر با مشتریان و همچنین ارائه خدمات بهتر به آنان، به کمک مهندس فلاح عزیز، یک دفتر نمایندگی در شهر نجف آباد تاسیس کردیم تا سرعت خدمت دهی به مشتریان این منطقه را افزایش دهیم.

دکتر هاشمی: گروه صنعتی سیفی بخش مهمی از زنجیره ارزش صنعت بادام منطقه است.

در ادامه دکتر سید جعفر هاشمی، مدیرعامل شرکت فرنود تجارت زاگرس به ایراد سخنرانی پرداختند و اظهار داشتند که: محصول بادام به عنوان یک برکت الهی خوشبختانه در یک زنجیره ارزش تعریف شده است. گروه صنعتی سیفی به عنوان بخش تدارکات در لایه اول این زنجیره تعریف می شود. ما گروه صنعتی سیفی را به عنوان یک شرکت موفق می شناسیم و عامل موفقیت این مجموعه را هم تعامل سازنده با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، انتقاد پذیری ، واحد تحقیق و توسعه پویا و برطرف کردن ایرادات موجود می دانیم.

خلاصه ای از نخستین گردهمایی فعالان صنعت بادام کشور در نجف آباد